Charli Damelio & Chase Hudson Get Roasted!? #TeaTok Addison Leaves Bryce For Trippie Redd?

Publicēšanas datums 21 jan 2020
IM ON LVcd BABY!! STOKED TO BE BRINGING YOU GUYS SOME CRAZY CONTENT!! DON'T FORGET TO LIKE & SUBSCRIBE!!
SOCIALS:
joshrichards
Twitter.com/joshrichards
TikTok: JoshRichards

komentāri

  • can’t believe its been an year since they made this but the def had a glow up

  • About a year ago.😀

  • hello, josh I love watching #TeaTalk and you and Nessa are so cute together and stay safe :)

  • Jxdn is so cool😎

  • Josh said “Griffin is built like a toenail” toes...

  • When Jaden said " I love charli " my heart melted idk why thho

  • Is it me or am i the only one who sees the shooky BT21

  • what the heck is kio doing at 4:11

  • what a good intro😃

  • Charli is only 16 so don’t roast her she can see this but you can do chase cause he is way older and he cheated or something on Charli

  • The funny thing is Charlie and Chase with Curtis newbell

  • Nobody: Bryce: we have some tea WiG snatched

  • istg I blushed the entire video why? I was staring at Kio

  • Eu simplesmente ODEIO o Josh pro resto da minha vida

  • WHY IS NOONE TALKING ABOUT HOW THEY ARE IN REACTIONTIME'S STUDIO!!!!!!!!!???????????

  • Ностальгия

  • Is that Tal please

  • How many times did Bryce stand up lol

  • BRADDISON FOR LIFE!!🥺❤️❤️🥺

  • No one talking about shooky?!

  • Djfhfjt

  • not them in the reaction time set, lol.

  • There at the free time house

  • There’s a shooky pillow in the back 🤩🤩🤩🤩 💜

  • دوري

  • 2:08 : fans when they want to know the drama going around 😂

  • Anyone watching laughing cuz Curtis is how their bestie

  • POP OFF CHARLI BEING SEXUAL TO KIDS AND TEENS ON SOCIAL MEDIA AND EVERYTHING ITS NOT OK

  • Anyone here in October realising Curtis is now friends with Curtis 😂 nope just me ? :) 🔪⚡️

  • Clowns

  • I don't know why the beginning made me laugh so hard... *wig snatched* *Jaden's kermit voice* 😂🤣

  • okay when they all did the hand thing at like 2.15 don't tell me u weren't doing it too

  • I’d this just me or Is this reaction times studio

  • Wait why is Bryce wearing a hoodie that says “party animal university”? I thought he didn’t make merch at that time.

  • Bryce-he roasted Bryce and Addison jaden-whos that? Someone-I think there dating

  • Ok i just saw there in tall fishmans place lol

  • “Can i come back?!”-Hall Bryce,2020~

  • Anyone else wondering why there in TAL FISHMANS SETUP??

  • I love you josh

  • I love how they all just casually mention that Bryce makes out with Josh

  • i saw the title and thought it was keemstar cause thats the shit he uploads

  • Bryce Hall Died on January 21st from his wig being snatched to hard

  • Who know this is tal fishmans office

  • 1:08 I CAN’T

  • Who realizes that the place josh and Bryce and jaden and kio are at @tallfishmen house

  • Jo Jorgensen 2020> we won’t settle

  • 😂❤️

  • No one: Literally no one: Jaden: “Bryce I thought only me and you did the tongue thing!!”

    • ikr i dieddd

  • josh: do we ship mattia and cynthia bryce: i- kio: dont bryce- woah woah woah

  • Bryce will win

  • Bryce

  • Hi

  • Trippie and Addison..... no....

  • who else is in september 2020 and curtis and charli hang out😊

  • who is watching when Curtis and Noah and Dixie were hanging out

  • anyone else see bt21 shooky behind them

  • isnt this reaction times studio????

  • Charli Damelio & Chase Hudson Get Roasted!? #TeaTok Addison Leaves Bryce For Trippie Redd? 2,175,797 views•22 Jan 2020 142K 1K SHARE SAVE lol idk why i did that also curtis diss track on the jaden bid i am shook

  • I think The tweets that charli did was also about perzis Hilton

  • Ok I am watching the video right now 🐭😴😃😣📪🍸😮🐁🐾🐀👒🐐

  • Eu tentando entender: 🤡🤡

  • Why are they in Tal Fishman’s setup. And Alfredo is in the background. Anyways this was really funny.🤣🤣

  • I think we know the background unless it just me that used to watch him

  • Is that reaction time set up aha

  • 9:53 sent me 🥺🤡

  • it was the ✨ *wig snatching* ✨ for me

  • Why does kio barely talk

  • And now they are all friends with Curtis Newbill

  • La persona más guapa del mundo, ir a mi instagram allí teneís tres fotos, acepto a los 500 primeros, segunda parte 500 me gustas, la persona más guapa del mundo.

  • Y me dicen rollo surfero, y yo aver a ver pero que dices de surfero, que me estás contando si yo sor de Pamplona. Amaia de España.

  • 0:48 Wig Snatch im dieinggggg

  • 9:53 Bryce I thought we only did that tongue thing

  • 1:08 were just talkin' about tea

  • 0:48 wig snatch im dieinggggggg😂😂

  • And now they’re friends with Curtis

  • I honestly thought that chase was a very nice person on how he treats addi 🥺 but on his 21 birthday... nvm and I honestly think it’s rude at this point pls rember there are things that go to far and this is wayyyy to far plus chase was CRYING on his live bcs we “saved his life”( he wanted to kill himself) so pls stop being rude

  • This is honestly rude...

  • WHEN HE SAID IDK TO WHOS ADDISON AND BRYCE I SCREAM LAUGHED😂

  • no one: no one at all: bryce: “he is a dog, roof” 😂😂did this send anyone else?

    • Time stamp? Haha it's probably super obvious but it would take less work for you to tell me!! Thanks 💖

  • the fucking hand thing sent me😂😂💀

  • me seeing this in september 👁👄👁 when Curtis is literally best friends with them.

  • “TikTok has become such a sensitive place” oh buddy... it gets WAYYYY worse

  • Lolll

  • Josh jaden and Bryce:Talking 24/7!! Kio: 👁👄👁

  • 9:53 haha jadens jokes are top notch.

  • Who’s here after sway hype and Curtis and other people are they’re friends

  • Who’s here when Curtis is their friend

  • who’s here when curtis is friends with jaden, josh, and bryce

    • He’s also best friends with charli and chase now...

    • now dixies friends with him..yikes,i wonder how charli feels

    • i knowww

    • Emma Sherwood ik it's so weird watching this now when Curtis is friends with them and then he was roasting them

  • Ricegum in 2016 is goated don't @ me

  • Hype house is better 👍🏻 just saying

  • Who’s here when josh and jaden live with Curtis

  • Bryce

  • Funny how they’re talking about curtis’s disstrack about them and like 6 months later they’re living together

  • noone noone LITTERLY NOONE their on reaction times place

  • Can you please add me on tic tok I’m idontknowchica

  • oop i just noticed there in the free time studio

  • 0:45 had me dead

  • I miss these old days

  • Curtis roasting them back in January and how their all best friends

  • Am I the only one noticing Shooky at the background?