TikTok Couples Confirmed!? #TEATOK Danielle Cohn Break-Up! Hype House V.S Sway House?

Publicēšanas datums 14 jan 2020
IM ON LVcd BABY!! STOKED ASF TO BRING YOU GUYS SOME CRAZY CONTENT! DON'T FORGET TO SUBSCRIBE & LIKE!!
SOCIALS:
joshrichards
joshrichards
TikTok: JoshRichards

komentāri

  • i dislike GRIFFIN

  • Who is watching this in 2021

  • Omfg they all look so different here... I miss these old videos 😩

  • THAT IS CRAZY THAT THIS IS THE FIRST TEATOK

  • istg they shud really sing every time instead of censoring

  • When the sway only had these members!!!!!!

  • Ion like Bryce he’s weird ew JK LMFAO🤣

  • i know some of them are focusing on themselves (as they should) but damn i feel sad that they dont live together anymore & dont make yt videos :( they would literally post tik toks every morning together

  • i miss the og sway😭kinda feel bad for bryce he is the only og left and working his ass of to keep the sway alive. and you could see he was hurt when josh & jaden left

  • anyone else watch 8:55 - 9:00 over and over just because they did that cute thing Kio does shit I was looking at Josh that whole time anyone? No just me that's ok they where looking cute soo oh well

    • Josh be looking like he practiced that

  • Who’s here nov 8th 2020

  • Is no one gonna talk about that’s tal fishmans studio?! Also who didn’t know they knew reaction time and their squad

  • Can we please talk when Josh and Anthony were trying to explain something to Bryce and he was so confuse😂😂😂

  • is that free time's place

  • روهي الله يقلعكي 🌚

  • Athony's face in the beginning 😂 im dead

  • Antony

  • Bryce is going to call someone put

  • that "boy" is obviously chase hudson (llhuddy)

  • This is where it all started😭.

  • "it might be a potential series." :( apparently there's enough drama for like 20 episodes...

  • *Me thinking about Kio doing the look* 😍😭😭😂

  • carlis bf is chaes hutson A.K.A lil hutty or chop stik

  • Alfredo and his twin clones at the background

  • Um

  • griffen:)

  • -I didn’t dislike- But I like Griff the least -jk-

  • October 2020? 😌👍

  • Rewatching this for the memories

  • They remind me of the 70's show bryce is like hyde josh reminds me of Eric well sorta griffin reminds me of kelso and the other guy reminds me of fez.

  • they r at the reaction time settting. tal fishmans filimg place they must be friends

  • Tell me why i thought this was new

  • Jsjdjxkcncbdjx

  • Haha lol Bryce

  • wow i’ve just realised SHOOKY in the background

  • Griffin saying "Who is this" just made my day.

  • Griffin is my least favorite. ✋. Him and Josh are high-key the cutest but Griffin is an a**hole

  • Anyone notice there in Tal Fishmans studio. His yt is "reaction time"

  • Lol

  • and I oop

  • lol

  • Josh

  • josh is sitting through the video with the " shut up" face at bryce and anthony

  • lol

  • Anthony is my least favorite

  • anyone else here in september or october of 2020

    • alyssa roberson me!!

  • can someone tell me why Griffins jaw line is so sharp

  • Bryce

  • old oh

  • Hey why are you in infinite room

  • yess

  • the only thing i was looking was shooky pillow behind like if ur an bts army

  • Who’s here after they posted the new teatok today

  • The look lol

  • 8:57 Look at Josh, he's so cute!!!!

  • Josh please respond

  • Everyone is the wosrst

  • UM i HATE GRIFF!!!

    • no hate on him he just cheated on dixie

  • 3:07

  • wait a damn min why is there shooky at the back btw any army?

  • when Anthony imitated kio🥴🥴❤️✨🦋

  • josh: “imagine another social media kid tried to get with her... 🤔🤨😅thatd be crazy” his face right then sent me😂😂💀

  • 4:24 Anthony’s face “😅” 🥺🥺🥺hi sweet boi ❤️

  • Love you josh ❤️💞💖

  • You guys were talking about group houses but you didn’t mention the Free Time house that your in rn 😂

  • Bryce is cute

  • josh can see 😳😳 whatttt?

  • i saw shooky back there army.... : omoooo lollll

  • Who misses teatok i do

  • shooky

  • Bryce : avani spends more time at the hype house than sway house *taps Antony* get ur girl man Antony: addison doesnt even pull up 🤣🤣🤣🤣 I didn't know Antony can be that savage

  • No one: Anthony: “nessa has a boyfriend and she didn’t tell you” 😂

  • I miss the old sway house...

  • DONT DISCONTINUE TEATOK ://

  • Bryce I'm not problematic anymore😒

  • Anyone watching in august?😅

  • No one : Anthony :IM ANTHONY!!!

  • Ok so wait what?! Why is shooky behind this man with black jacket?😩

  • i love you josh

  • LOL i got a add of charli and dixie when the when talking about charli and dixie

  • Wait is Anthony wearing pink earrings 🤔

  • Why does Griffins chin look big 🤔

  • SHOOKY awwww he is so cute bts fans💜

  • Griffin is soo quiete and calm♥️🤍 he belongs to Dixie, she‘s as chill and calm like him.

  • me now knowing Ethan got Dani pregnant and left her watching this 👁 👄 👁 fuck you ethan

  • Is that BT21 Shooky at the back?

  • Ok so there in recacton times room

  • Reaction times back ummmmmm

  • Wait but why did josh look cute doing what kio does???

  • who is josh girlfriend

  • Where it all started☺️

  • I love u all❤❤❤

  • This was the start

  • It's crazy how much things have changed sence the beginning of 2020

  • Josh is my fav

  • 𝗻𝗼𝗯𝗼𝗱𝘆 𝗽𝗮𝘆𝘀 𝗮𝘁𝘁𝗲𝗻𝘁𝗶𝗼𝗻 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗲𝗿𝗲 𝗶𝗻 𝗿𝗲𝗮𝗰𝘁𝗶𝗻𝘀 𝘀𝘁𝘂𝗱𝗶𝗼

  • مين شاف شوقا؟

  • Um this is the set for reaction time

  • I like Josh

  • Hi